2023 Yılı Sözleşmeli Öğretmen Ataması kapsamında ilçemize ataması yapılan öğretmenlerin arşiv araştırmaları (güvenlik soruşturmaları) İl Milli Eğitim Müdürlüğü tarafından yapılmakta olup, güvenlik soruşturması tamamlanan öğretmenlerin kararnameleri tebligat yapılmak üzere atandıkları okullara gönderilmiştir. Tebligatları alan öğretmenlerin göreve başlamadan önce aşağıda belirtilen evrakları Müdürlüğümüz İnsan Kaynakları Öğretmen Atama Bölümüne teslim etmesi gerekmektedir.
- Lisans diploması (E-Devlet Mezuniyet Belgesi) veya geçici mezuniyet belgesinin aslı veya onaylı örneği ve fotokopisi
- Orta Öğretim Alan Öğretmenliği Tezsiz Yüksek Lisans, Pedagojik Formasyon Programı/ Pedagojik Formasyon Eğitim Sertifikası, İlköğretim Sınıf Öğretmenliği ya da İngilizce Öğretmenliği Sertifikası programlarından birini tamamladığına ilişkin belge veya bu belgenin onaylı örneği ve fotokopisi
- Yurt dışındaki yüksek öğretim kurumlarından mezun olanların, Yüksek Öğretim Kurulu Başkanlığınca verilen yüksek öğrenimin ve pedagojik formasyon belgesinin yurt içindeki yüksek öğretim kurumlarına veya programlarına denklik belgesi ve fotokopisi
- Pedagojik Formasyon Belgesi ve fotokopisi
- Son altı ay içinde çekilmiş biyometrik fotoğraf (6 adet)
- Mal Bildirimi Beyanı (Formu indirmek için tıklayınız)
- Sağlık durumu yönünden öğretmenlik görevini yapmasına engel bir durumu olmadığına dair tam teşekküllü (devlet veya özel) bir hastaneden alınacak sağlık kurulu raporu
- Askerlik durum belgesi (Erkek adaylar için)
- Kimlik fotokopisi (Arkalı/Önlü)
- Güncel tarihli adli sicil kaydı
- Elektronik başvuru formu (mülakat ve okul/kurum tercihli olan)
- Atama sonuç belgesi (E-Devletten alınabilmektedir)
- Aday tarafından başvuru esnasında sisteme girilen/beyan edilen atamaya esas (varsa denklik belgesi, felsefe bölümü mezunlarından 16 kredi sosyoloji, 16 kredi psikoloji; sosyoloji bölümü mezunlarından 8 kredi mantık, 16 kredi felsefe, 16 kredi psikoloji aldığına dair belge v.b) belgelerin aslı
- Etik Sözleşmeyi indirmek için tıklayınız
Not 1: Kararnamelerin gelip gelmediği konusunda öğretmenlerin atandıkları okullar ile irtibara geçmeleri gerekmektedir.
Not 2: İstenilen belgeleri tam olarak ibraz edenler, sözleşme yapılarak göreve başlatılacak; belgelerinde eksiklik görülenler ya da belgeleri eksik olanlar göreve başlatılmayacaktır.
Not 3:İstenilen belgelerin iki nüsha halinde hazırlanması, bir nüshasının Müdürlüğümüze diğer nüshasının atamanızın yapıldığı kuruma verilmesi gerekmektedir.